Τρίτη 14 Απριλίου 2020

«Δεν είμαι άτακτος, είμαι αυτιστικός»


Στις 2 Απριλίου ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού. Με την ταινία μικρού μήκος που ακολουθεί, η Εθνική Κοινότητα Αυτισμού μας δίνει τη δυνατότητα να αντιληφθούμε τον κόσμο όπως τον αντιλαμβάνεται ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού.



«Για τους αυτιστικούς ανθρώπους, όπως εγώ, ο κόσμος μπορεί να είναι ένα τρομακτικό μέρος. Μερικές φορές, οι ήχοι με κάνουν να πιστεύω ότι θα εκραγεί το κεφάλι μου. Τα ρούχα με κάνουν να πιστεύω ότι το δέρμα μου καίγεται. Και όταν γίνονται μικρές αλλαγές, νιώθω σα να έρχεται το τέλος του κόσμου.
Μερικές φορές, λαμβάνω υπερβολικά πολλές πληροφορίες. Και όταν εσύ βλέπεις απλά ένα άτακτο παιδί, δεν έχεις καταλάβει τίποτε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.